KÖNYVELÉS

Könyvelőirodánk komplex számviteli és adózási szolgáltatást nyújt, mely az alábbiakat tartalmazza:

  • teljeskörű egyszeres és kettős könyvelés vezetése (bizonylatok könyvelése, számlázás, házipénztár vezetése, könyvelése, tárgyi eszköz nyilvántartás, értékcsökkenés elszámolás és könyvelés, bérfeladások könyvelése, adónyilvántartások vezetése, könyvelése stb.),
  • könyvelés magyar és angol nyelven,
  • egyedi/konszolidált beszámoló készítés saját és/vagy az anyacég igényei szerint,
  • bevallások ellenőrzésével, helyesbítésével kapcsolatos NAV ügyintézés, képviselet,
  • negyedéves jelentés készítése, mely tartalmazza a főkönyvi kivonatot, eredmény-kimutatást és egyedi management riportot magyar és/vagy angol nyelven,
  • egyéb, a könyvelésből nyerhető kimutatások előállítása,
  • rendszeres írásos tájékoztatók az adózás és könyvelés területéről magyar és angol nyelven a fontosabb törvényváltozásokról és könyveléssel kapcsolatos teendőkről,
  • igény szerint könyvvizsgáló biztosítása,
  • alakuló, átalakuló cégeknek szakmai tanácsadás,
  • előző időszakok ellenőrzése, szükség esetén újrakönyveléssel,
  • igény esetén a könyvelési anyagok átvétele a megrendelőnél.

 

Bérszámfejtés

  • havi rendszeres bérszámfejtés előre egyeztetett határidőre,
  • beléptetés: bejelentés az NAV felé,
  • kiléptetés: igazolások elkészítése, kijelentés elküldése az NAV felé,
  • igény esetén szabadságok egyeztetése,utalások előkészítése,
  • költséghelyes kimutatás elkészítése,
  • főkönyvi feladás elkészítése,
  • költségvetési kapcsolatok nyilvántartása, rendszeres tájékoztatás a fizetési kötelezettségekről,
  • egyedi menedzsment riport készítése,
  • havi adó -és járulékbevallás elkészítése és igény esetén beküldése,
  • igény szerint gazdaságstatisztikai jelentés elkészítése és megküldése a KSH-nak.

 

Cafeteria - Béren kívüli juttatási rendszer

Szolgáltatásunk kiterjed a cafeteria rendszerek előkészítésére, bevezetésére, üzemeltetésére:

  • döntéselőkészítés, stratégiai tanácsadás, szabályzat, tájékoztató anyagok elkészítése,
  • adminisztrációs háttér kialakítása,
  • munkavállalók tájékoztatása,
  • egyéni nyilatkozatok felvétele,
  • adatbázis kialakítás, üzemeltetési terv elkészítése,
  • munkavállalók számláinak átvétele, utalványok biztosítása stb.,
  • havi adminisztratív feladatok ellátása,
  • adatszolgáltatás a hatóságok, és külső szolgáltatók felé.